Láttuk még... kétezertizenhét
Ahogy évek óta, úgy most sem tudtam pontos sorrendet felállítani az idén látott és kedvelt filmek között.
Túlzottan sok film idén nem nyerte el a tetszésemet, igaz, több esetben az elvárásaim is nagyobbak voltak a kelleténél (például az 1945, A Viszkis, a Nyomd, bébi nyomd! vagy a Budapest Noir). Illetve abban is biztos vagyok, hogy több olyan alkotást sem láttam (még), amelynek jó eséllyel helye lenne ezen a listán (például a Thor: Ragnarök, a Borg/McEnroe vagy a Testről és lélekről). 2017 legnagyobb rejtélyét viszont a Wonder Woman jelentette számomra: rég láttam ennyire gagyi és érdektelenül rossz filmet, amelyet ráadásul nagyon komolyan agyondicsértek. Vicc!
A galaxis őrzői 2
A régi város
Barry Seal: A beszállító
Logan Lucky
Vademberek hajszája
Wind River
(Kár, hogy a Lucky című filmet 2018-ban hozta el a magyarhangya Magyarországra, vicces lett volna egy éven belül látni egy Logan, egy Lucky és egy Logan Lucky című filmet látni.)